8,0
GEMIDDELDE BEOORDELING
uit 112 evaluaties
9,0
ANNE SANDOR, DE VOLKSBANK
dinsdag 23 april 2024, 09:51
Loo van Eck heeft ons een erg goede workshop social media/webcare gegeven. Ik heb veel geleerd, werd uitgedaagd en heb goede handvatten gekregen om mijn werk vanaf nu anders te gaan doen. Ook de trainer was erg prettig. Al met al zeker een aanrader!
8,0
MARISKA VAN NOORDEN, ZLM VERZEKERINGEN
donderdag 18 januari 2024, 09:33
Een vlotte, leerzame en leuke trainingen (op maat voor ons team) die gegeven wordt door enthousiaste trainer.
10,0
WILMA OOSTERVELD, ZLM VERZEKERINGEN
woensdag 17 januari 2024, 15:27
Praktische voorbeelden waarmee je echt wat kunt.
8,0
IWAN VAN STRIEN, ZLM VERZEKERINGEN
woensdag 17 januari 2024, 10:55
Goed, duidelijk, vlot door de stof maar zonder te gehaast te zijn. Alle ruimte voor vragen en of opmerkingen.
8,0
LINDA VAN HEUGTEN, GEMEENTE WEERT
woensdag 20 december 2023, 09:03
Een leuke, interactieve training. Je leert alles wat met webcare te maken heeft.
8,0
LINDA HOUBEN, GEMEENTE WEERT
dinsdag 19 december 2023, 15:06
Ik heb de training als prettig ervaren. Fijne duidelijke uitleg, no nonsens maar op een prettige manier.
8,0
AJAN KESSELS, GEMEENTE WEERT
dinsdag 19 december 2023, 08:29
Prima training!
9,0
BIANCA GEERTSEMA-WOBBES, SNS BANK
woensdag 2 augustus 2023, 11:36
leuke voorbeelden vanuit de praktijk. samen sparren , tijd ging snel.
8,0
SANELA MEBELE ISLAMOVIC, SNS BANK
vrijdag 21 juli 2023, 15:07
De training was interactief, leerzaam en de sfeer was goed. Iedereen kwam aan het woord en door de interactie konden we veel van elkaar leren.
8,0
CHÈVELLE FRENKEL, WONINGSTICHTING WIERDEN EN BORGEN
donderdag 20 juli 2023, 08:51
De training is uitdagend, veel informatie, maar door de enthousiasme van Veerle is het ook een hele leuke traning.
8,0
KEVIN RIJSKAMP, WONINGSTICHTING WIERDEN EN BORGEN
woensdag 19 juli 2023, 11:03
Leuke training !
8,0
RUBEN SPREEUWERS, WONINGSTICHTING WIERDEN EN BORGEN
maandag 17 juli 2023, 08:31
Ik vond de training erg interessant. De trainer legde op heldere manier uit hoe je de stof (schrijven op B1 niveau) toepast in je dagelijkse teksten. Geschikt voor iedereen die, op wat voor manier dan ook, bezig is met teksten en/ of klantgericht schrijven.
9,0
MARIEKE KRAL-TRIP, SNS BANK
maandag 10 juli 2023, 15:19
Een fijne training met een stevige basis voor webcare in een interactieve opzet.
8,0
RANDY YOUNG-A-FAT, SNS BANK
donderdag 6 juli 2023, 12:34
Leuke interactieve training met ruimte voor humor en zelfreflectie.
8,0
IRIS DUNNEBACKE, SNS BANK
donderdag 6 juli 2023, 08:38
Leerzaam, enthousiasmerend, helder en leuk.
8,0
VERA CUVELIER, ZILVEREN KRUIS (2)
maandag 3 juli 2023, 20:01
Leuke interactieve training. In een korte tijd een hoop geleerd!
7,0
EVA VOLKERT, GEMEENTE ETTEN-LEUR
woensdag 29 maart 2023, 11:32
Leuke leerzame training met goede tips om duidelijker te kunnen communiceren.
8,0
M VAN WIJNGAARDEN, STAATSBOSBEHEER
maandag 20 maart 2023, 16:12
goede solide basis
7,0
BOUDEWIJN LENTING , KONINKLIJKE KPN N.V.
dinsdag 25 oktober 2022, 13:23
Je leert op een ongedwongen een praktische manier nieuwe inzichten.
8,0
IMME VAN DER MADE , KONINKLIJKE KPN N.V.
dinsdag 25 oktober 2022, 08:34
Een informatieve, persoonlijke training die met aanstekelijk enthousiasme gegeven is. Veel geleerd over persoonlijkheden, mijzelf, collega's en het schrijven van teksten.
9,0
RON HOKSBERGEN , KONINKLIJKE KPN N.V.
woensdag 19 oktober 2022, 10:06
Ik vond het een erg leuke en leerzame training. Het was interactief en het was echt toegespitst op onze input.
9,0
ROY BREEDVELD , ACANTUS GROEP
donderdag 6 oktober 2022, 08:40
De medewerker van LVE geeft een goede en duidelijke uitleg waar je veel aan hebt. De training bestond uit een verhaal met een goede inhoud. Daarnaast helpt het wel mee dat de medewerker van LVE enthousiast is en gemaakt is om trainingen te verzorgen.
8,0
ROXANNE CLEMENS DOS SANTOS , WOONCOMPAS
woensdag 5 oktober 2022, 12:16
Leuke, leerzame training! Vlotte dame, fijn om naar te luisteren. Grappige en serieuze voorbeelden van reacties op social media en onderling veel interactie.
8,0
HELEEN BEINEMA, WOONCOMPAS
woensdag 5 oktober 2022, 09:19
Duidelijke training die je echt de tools geeft om met elke reactie op socials uit de voeten te kunnen.
8,0
ANGELIQUE MOERMAN , WOONCOMPAS
maandag 3 oktober 2022, 11:32
Het was een leuke en leerzame training! Je krijgt te zien wat je vooral niet met doen en wat juist wel.
8,0
YASMINA EL AZZATI , GEMEENTE VLAARDINGEN
dinsdag 8 maart 2022, 08:44
Ik vond het een leerzame training. Ik heb handige tips gehad die ik nu in de praktijk gebruik. De training is interactief en wordt met enthousiasme gegeven.
9,0
DIANNE PARLEVLIET , GEMEENTE VLAARDINGEN
maandag 7 maart 2022, 13:27
De training was voor mij als beginnend webcare medewerker erg nuttig. Ik heb wat handvatten gekregen om betere service te kunnen verlenen.
9,0
SANDY RAADTGEVER , GEMEENTE VLAARDINGEN
maandag 7 maart 2022, 10:13
Heldere en informatieve training met een positieve, enthousiaste trainer.
8,0
MARJA ODIJJK , GEMEENTE VLAARDINGEN
maandag 7 maart 2022, 08:55
Duidelijke uitleg!
10,0
MANAL BAKKER RAHOUT , GEMEENTE APELDOORN
zondag 16 januari 2022, 12:45
De training wordt op een toegankelijke manier gegeven in begrijpelijke taal. In relatief korte tijd heb je de grammatica weer foutloos en leer je de taal van nu te gebruiken. Professionaliteit en persoonlijk blijven gaan hierin hand in hand. Ik kan deze cursus iedereen aanraden.
7,0
MARJA VAN LEEUWEN , HLTSAMEN
maandag 20 december 2021, 11:35
Ik vond het een leuke cursus met veel 'aha' momenten.
8,0
KAREN VERLEUR , HLTSAMEN
donderdag 16 december 2021, 09:37
fijne training!
7,0
YVONNE KUIKEN , PORTAAL HOOFDKANTOOR
woensdag 12 mei 2021, 09:35
Leuke leerzame training en goede trainer. Veel geleerd!
7,0
DOLORES NIERICKER, MIDDIN
maandag 11 januari 2021, 09:20
Social media is tegenwoordig een belangrijk platform voor communicatie. Deze training heeft mij zeker geleerd op welke manier ik een boodschap kort en bondig en ook duidelijk kan overbrengen. Zo voorkom je onnodige discussies en miscommunicatie.
8,0
LAURA GRAAF, GEMEENTE TEXEL
vrijdag 18 december 2020, 09:23
Een absolute aanrader voor iedereen die helder en bondig wil leren schrijven!
8,0
REINIER PEIJNENBORG, ZILVEREN KRUIS
woensdag 10 juni 2020, 15:26
Wil je betrouwbaar en deskundig overkomen? Doe dan de cursus vertrouwd communiceren. In minder dan 5 uur tijd krijgt je schrijfstijl een geweldige upgrade!
9,0
SEDA UNAL , HW WONEN
dinsdag 11 februari 2020, 08:19
Een leuke en leerzame training. Wil je een uitdaging aan met jezelf, dan is deze training een leuke manier om de communicatie begrijpelijk te houden voor je klanten. Vermijd onbegrijpelijke vaktaal!
10,0
LINEKE VAN DALEN-DE GEUS , HW WONEN
dinsdag 11 februari 2020, 07:48
Fijne training gehad van LVE. Was fijn om met eigen gemaakte teksten aan de slag te gaan zodat de praktijk aansloot bij de theorie en je het direct toe kan passen op je eigen schrijfstijl.
9,0
MONIQUE TIJS , GEMEENTE WIJK BIJ DUURSTEDE
vrijdag 29 november 2019, 15:40
Leuke training waarna je direct aan de slag wilt om reacties te geven op social media
8,0
SASKIA KUIJPERS, GEMEENTE WIJK BIJ DUURSTEDE
donderdag 28 november 2019, 11:44
De eendaagse cursus webcare is een echte aanrader voor iedereen die zich met social media bezighoudt voor bedrijf of gemeente. Je denkt dat jouw teksten prima zijn. Maar .... op een leuke, informele manier leer je dat je eigen teksten echt nog wel verbeterd kunnen worden. Juist omdat je met eigen teksten oefent is het zo leerzaam. Dus ... schrijf je in!
8,0
RIA VINK , GEMEENTE URK
dinsdag 26 november 2019, 16:08
Volg de training Webcare bij Loo van Eck om nog beter te kunnen reageren op reacties via social media!
9,0
LISANNE BOUMA , DELTAWONEN
maandag 30 september 2019, 12:13
Praktisch, energiek en origineel. Een fijne training, met veel voorbeelden en opdrachten. Daarnaast is er volop ruimte om op een ontspannen manier met elkaar het gesprek aan te gaan. Ik zou de training zeker aanraden!
8,0
JEROEN NIEUWENHUIS, DELTAWONEN
vrijdag 27 september 2019, 12:44
Met de training Webcare hebben we geleerd hoe wij digitaal met onze klanten communiceren. We kunnen verder groeien naar een exellente dienstverlening via nieuwe kanalen met een tone of voice die past bij onze klant.
9,0
MARTINE DEKKER , DELTAWONEN
donderdag 26 september 2019, 10:02
Een hele interessante cursus, gegeven door een energieke docent. Geeft eye-openers over hoe je zelf communiceert, hoe snel je aannames doet en hoe je platte tekst kunt laten leven.
9,0
ANNELIE LANGSTRAAT , GEMEENTE HOEKSCHE WAARD
vrijdag 14 juni 2019, 13:23
Ik raad een ieder aan om deze training te volgen. Het heeft mij geleerd om niet meer onzeker te zijn in mijn antwoorden op allerlei vragen die via de webcare worden gesteld.
8,0
ELS REEK , GEMEENTE OUD-BEIJERLAND
vrijdag 7 juni 2019, 15:28
Deze training is fijn, als je met meer zelfvertrouwen wilt reageren op webcare berichten. Je leert op een laagdrempelige manier, met oefeningen je beter te verwoorden.
9,0
ILSE VAN HOORN , GEMEENTE HOEKSCHE WAARD
vrijdag 7 juni 2019, 10:59
Doe deze cursus! Je blijft bij, leert een hoop op social mediagebied maar zeker om de klanten zo goed mogelijk, duidelijke mogelijk, snel van hun informatie te kunnen voorzien.
8,0
JOKE JAARSVELD, WONENBREBURG TILBURG
dinsdag 12 februari 2019, 08:41
Ben je net begonnen in je bedrijf met het beantwoorden van Social Media? Ben je al langer bezig en ben je op zoek naar dat beetje extra? Volg dan deze training. Hij is leuk, leerzaam en interactief!
8,0
CINDY SCHULZE, GEMEENTE ARNHEM
donderdag 8 maart 2018, 15:06
Het was een goede, leuke en interessante training
8,0
YOLANDA DE HAAN, GEMEENTE ARNHEM
woensdag 28 februari 2018, 13:40
Hoe reageer je op vragen, opmerkingen, klachten én complimenten van je klanten op social media? Hoe help je mensen in een chatbericht met hun vraag? Hoe achterhaal je de achterliggende behoefte achter een boos twitterbericht? En wanneer kun je met humor reageren? Dat - en meer - leer je tijdens deze training!
8,0
SYLVIA SCHELLINGERHOUT , WOONFORTE
donderdag 3 augustus 2017, 15:13
Eigentijdse workshop die je goed op weg helpt!
8,0
ROZANNE SMIT , STICHTING INTERMARIS
donderdag 27 juli 2017, 12:07
Wij hebben de webcaretraining ervaren als zeer leerzaam. De trainer wist met zijn enthousiasme en praktische toepassingen iedereen goed bij de les te houden. Wij gaan met plezier aan de slag met de tips, om onze webcare naar een nog hoger niveau te krijgen!
8,0
TRUDY GOUDRIAAN, WOONFORTE
donderdag 13 juli 2017, 14:41
Dankzij de training bij LVE is een lastige tweet of facebook bericht beantwoorden geen "zware klus"meer
9,0
MIRJAM STORKEN, WOONFORTE
donderdag 13 juli 2017, 13:24
Eindelijk een cursus die je direct kan toepassen! Duidelijke uitleg
9,0
JOSÉ VAN KOPEREN, WOONFORTE
donderdag 13 juli 2017, 12:43
Leervol, leuk en lachen. Dat is hoe ik de training vond. Grappige voorbeelden, veel bruikbare (schrijf)tips en de mogelijkheid om in groepjes met elkaar te oefenen waren ingrediënten voor een superleuke training. Heb er veel aan gehad en maak graag gebruik van de tips. Dankzij de training zijn sommige dingen toch niet meer zo 'eng'. Dank jullie wel!
8,0
MICHAELA DE JONG, WOONFORTE
donderdag 13 juli 2017, 11:58
Social media nog een stap te ver? Bang voor negatieve reacties? In deze cursus leerden de medewerkers van ons KCC meer over het verschil tussen het schrijven van een brief en schrijven op social media. Over inleven, mee bewegen, het helder brengen van de boodschap en een goede afsluiting van een bericht. Door dit praktisch te oefenen op de pc, met vragenstellers (huurders) en beantwoorders (corporatie) werd het concreet en gaat het leven. Nu, 2 weken verder, plukken we hier al de vruchten van.
8,0
ELLEN DEKKER, GEMEENTE HEERHUGOWAARD
dinsdag 23 mei 2017, 10:06
Taalkundige training. Ben je op zoek naar een leerzame training over communiceren op social media? Dan raad ik je de training "Webcare in de praktijk" aan. Deze training wordt gegeven door bureau Loo van Eck uit Ede. Zij nemen je mee op reis door de social media en leren je hoe jij je klant digitaal en online op een vernieuwende wijze te woord kan staan.